Well-being Wednesday - Dialoog: durf te vragen!

woensdag 23 februari 2022
Beehive Studentencentrum
Turfmarkt 104
2511 DC Den Haag

Vind je het moeilijk om vragen te stellen tijdens colleges, in werkgroepen of in andere situaties? Of heb je het gevoel dat je vaardigheden wil aanleren om sterker in je schoenen te staan in verschillende sociale situaties?

Veel studenten herkennen dit en daarom organiseren wij een ‘growth-talk’ waarin we je willen inspireren en je inzicht willen geven in je eigen vaardigheden. Hierna gaan we graag een openhartige dialoog aan waarin iedereen diens eigen ervaringen kan delen en we van elkaar kunnen leren.

Is dit iets voor jou? Dan zien we je graag de 23ste verschijnen! Deze bijeenkomst zal live plaatsvinden in Den Haag.

Aanmelden voor de workshop

Well-being Wednesdays

Iedere laatste woensdag van de maand organiseren we een Well-being Wednesday met uiteenlopende thema’s. Wil je op de hoogte blijven van komende Well-being Wednesday activiteiten? Registreer en ontvang onze updates.