Real Talk: op een koffie met… Walter Kosters

2333 CC Leiden
Zaal
Zaal DM109

Twijfel jij wel eens over of je de juiste keuzes maakt, maak je je zorgen over je toekomst of ben je soms bang om te falen? Je bevindt je in goed gezelschap! Ook Walter Kosters, docent bij LIACS, weet er alles van en vertelt graag hoe hij daarmee omgaat.

Real Talks biedt je de plek om met een drankje in de hand eens stil te staan bij wat je bezighoudt. Of dat nu gaat over je studie, je loopbaan, de keuzes waar je voor staat en de stappen die je zou kunnen zetten. Je gaat met andere studenten en professionele begeleiders in gesprek over je twijfels en wensen. Door samen te sparren leer je ook van de anderen en kom je tot inzicht en actie.

16.15 uur - start programma (inloop vanaf 16.00 uur)
18.00 uur - afsluiting en naborrel (tot 18:30 uur)

Meld je snel aan, er is plek voor maximaal 40 studenten. Deelname kost niets en je hoeft niets voor te bereiden. We zien je graag de 24e in zaal DM109 in het Gorlaeus Gebouw!

Aanmelden voor de workshop