Well-being Wednesdays - Groene vingers verenigd: stekjesmarkt

Rapenburg 73
2311 GJ Leiden
Zaal
Hortus Botanicus: Oranjerie (monumentaal pand na de entree)

Planten werken goed op je mentale gesteldheid en het gezond houden van een plant maakt trots. Al helemaal als het je is gelukt een plant te stekken!

Tijdens deze stekjesuitwissel is het mogelijk om je plantenfamilie uit te breiden en een ander blij te maken met een stekje van jou. Ook is er tijd om plantentips met elkaar uit te wisselen.

Voor deze sessie is geen inschrijving nodig, wel een LU-Card. Als niet-student ben je ook meer dan welkom! In dat geval betaal je de entreekosten van de Hortus Botanicus.

Well-being Wednesdays

Iedere laatste woensdag van de maand organiseren we een Well-being Wednesday met uiteenlopende thema’s. Wil je op de hoogte blijven van komende Well-being Wednesday activiteiten? Schrijf je in en ontvang onze updates.