Well-being Wednesday - Hoe kan je als student omgaan met ADHD?

woensdag 16 maart 2022
Studentencentrum Plexus
Kaiserstraat 25
2311 GN Leiden

Er staat weer een Well-being Wednesday-activiteit op de planning voor maart! Wil je meer leren over hoe je met AD(H)D om kunt gaan gedurende je studie? Op 16 maart, tussen 10:00 uur en 12:30 uur, zal Francien Regelink een workshop geven over AD(H)D.

Hoe kan je er als student mee omgaan?

Studenten die kampen met AD(H)D, oftewel Attention Deficit Hyperactivity Disorder, kunnen hun studententijd ervaren als extra uitdagend, mede door de belemmeringen die zij regelmatig tegenkomen in het dagelijks leven.

Francien Regelink is expert op het gebied van AD(H)D en heeft hier ook meerdere boeken over geschreven. Tijdens deze workshop zal Francien je inzicht geven in hoe zij haar eigen ADHD ervaart en zal ze je onder andere ook leren hoe je je AD(H)D kunt managen, hoe je kan studeren met AD(H)D en hoe je je eigen slaapritme kunt verbeteren.

Heb jij behoefte aan tips voor het managen van AD(H)D tijdens je studie, of vind je het onderwerp ADHD gewoon hartstikke interessant? Geef je dan snel op voor deze workshop! Hopelijk zien we je dan.

Geef je op

Well-being Wednesdays

Iedere laatste woensdag van de maand organiseren we een Well-being Wednesday met uiteenlopende thema’s. Wil je op de hoogte blijven van komende Well-being Wednesday activiteiten? Registreer en ontvang onze updates.