Well-being Wednesdays - Workshop voor hoogbegaafde studenten

Kaiserstraat 25
2311 GN Leiden

Kansen en uitdagingen voor hoogbegaafde studenten bij Universiteit Leiden

Wat is hoogbegaafdheid? Als het niet enkel erg slim zijn is, wat is het dan wel? Het klinkt best fijn, hoogbegaafd zijn. En tuurlijk, het heeft zo zijn voordelen! Maar de uitdadingen mogen ook zeker niet over het hoofd gezien worden. Wat komen hoogbegaafde studenten tegen gedurende de studie?

Tijdens deze Well-being Wednesday kan jij jouw ervaringen delen met andere (hoogbegaafde) studenten en alle vragen stellen die in je opkomen. Dit zal geleid worden door een ervaren workshopleider. De workshop is voor studenten die hoogbegaafd zijn of het vermoeden hebben dat ze dit wellicht zijn, maar natuurlijk ook voor studenten die interesse hebben in het onderwerp.

De workshop wordt in het Engels gegeven zodat zowel Nederlandse als internationale studenten mee kunnen doen.

Doe mee met deze workshop om meer te weten te komen over hoogbegaafdheid en de kansen en uitdagingen die dit met zich meebrengt. Aanmelden kan via onderstaande knop.

Well-being Wednesdays

Iedere laatste woensdag van de maand organiseren we een Well-being Wednesday met uiteenlopende thema’s. Wil je op de hoogte blijven van komende Well-being Wednesday activiteiten? Registreer en ontvang onze updates.