LDE Masterclass diversiteit and inclusie: Robert D. Putnam

Hatta-gebouw
Burgemeester Oudlaan 342T
3062 PA Rotterdam

Het Leiden-Delft-Erasmus Universities (LDE) Centre Governance of Migration and Diversity nodigt je uit voor de Masterclass diversiteit en inclusie met prof.dr. Robert Putnam.

Robert D. Putnam is de Malkin Research Professor of Public Policy aan Harvard University en bekend om zijn boeken Making Democracy Work (1993), Bowling Alone (2000), Our Kids (2015) en The Upswing (2020) die behoren tot de meest geciteerde en bestverkochte boeken binnen de hedendaagse sociale wetenschappen.

Omdat het 15 jaar geleden is dat prof.dr. Putnam E Pluribus Unum: Diversity and Community in the 21st Century (2007) publiceerde, richt de masterclass zich voornamelijk op zijn werk en bijdrage aan migratie en diversiteitsstudies. Welke lessen hebben we geleerd en hoe is de maatschappij intussen veranderd?

Deelname aan de masterclass is beperkt, dus meld je snel aan! Meer details volgen na aanmelding.

Meld je aan