Well-being Wednesday - Klassieke Nederlandse spelletjes met Leiden United

Studentencentrum Plexus
Kaiserstraat 25
2311 GN Leiden

Maak je klaar voor veel gezelligheid tijdens het spelen van klassieke Nederlandse spelletjes in paassferen! We nodigen je uit om samen met ons in Plexus een aantal ouderwetse Nederlandse spelletjes te spelen. Wie herinnert zich nog het spijkerpoepen of het omvallen tijdens zaklopen? Kun je een ei dragen met een lepel? Daag jezelf uit! Door het spelen van spelletjes brengen we op deze manier ook graag de Nederlandse en de internationale studenten samen op een laagdrempelige manier.

Het evenement vindt plaats op 20 april van 16.00 tot 18.00 uur. We garanderen je 100% plezier en gelach! De winnaar krijgt uiteraard een prijs mee naar huis. Schrijf je nu in!

Well-being Wednesdays

Iedere laatste woensdag van de maand organiseren we een Well-being Wednesday met uiteenlopende thema’s. Wil je op de hoogte blijven van komende Well-being Wednesday activiteiten? Registreer en ontvang onze updates.