Lezing

POPcorner presenteert … COOP en de Gedragscode voor studenten van de Faculteit Geesteswetenschappen

woensdag 11 mei 2022
Serie
POPTalks (POPcorner FGW)
Lipsius
Cleveringaplaats 1
2311 BD Leiden
Zaal
2.27

COOP is een D&I studenteninitiatief dat een serie van evenementen organiseert gedurende de maand mei 2022 onder de ethos ‘van COnflicting OPinions naar COOPeration’. Het project doel is om studenten te voorzien van een spreekwoordelijke gereedschapskist om moeilijke onderwerpen al dan niet taboes aan te kaarten binnen de universiteit op een respectvolle manier in tijden van toenemende zelfcensuur en polarisatie. Eén van de evenementen, in samenwerking met POPcorner, is een panel discussie over de Gedragscode voor studenten van de Faculteit Geesteswetenschappen.

Ervaar je vormen van disrespect of discriminatie als student maar weet je niet wat je moet doen? Ben je bekend met de recent gepubliceerde Gedragscode voor studenten van de Faculteit Geesteswetenschappen? Wens je bij te dragen aan het cultiveren van een universitaire omgeving waarin men op een veilige manier ideeën kan en mag ontwikkelen door jouw gedachtes hierover te delen? Ben je benieuwd naar de initiatieven en faculteitsleden die zich hiermee bezighouden? Of wil je simpelweg meer over de gedragscode leren? Kom dan langs!

Meld je aan voor dit evenement