Hackathon

2333 CA Leiden
Zaal

How anonymous are you?!

Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) beschikt over enorme hoeveelheden gegevens, waaruit ook sociale netwerken worden afgeleid. Maar hoe anoniem ben je in deze gegevens? Is het voor hackers mogelijk om gevoelige informatie uit deze datasets te halen, door ze te combineren met andere databronnen?

In de hackathon voor studenten 'Van persoon naar open data' ga jij, als 'potentiële aanvaller', op zoek naar netwerkrelaties van een gegeven lijst met personen. Als je binnen 4 uur de meeste relaties weet te vinden, ontvang je een prijs!

Geïnteresseerd? Schrijf je dan gratis in voor 27 april! Het inschrijfformulier vind je op Blackboard.

Pizza en drankjes aan het eind van de dag zijn inbegrepen, en tijdens de hackathon zorgen wij voor drankjes en snacks.