Sport gratis tijdens de Sportweek van 16 - 22 mei!

maandag 16 mei 2022 - zondag 22 mei 2022
Bezoekadres
Universitair Sportcentrum
Einsteinweg 6
2333 CC Leiden

Tijdens de Open Sportweek van 16 mei tot en met 22 mei krijgt iedereen gratis toegang tot het Universitair Sportcentrum (USC) in Leiden en Den Haag. Ook Plex-Fit in Studentencentrum Plexus zal deze week vrij toegankelijk zijn. Neem je huisgenootje, sportmaatje, collega of vriend(in) de hele week gratis mee naar een van de groepslessen of neem een kijkje in een van de fitnessruimtes.

In de USC Leiden app voor Android of iOS kun je zien waar en wanneer jouw lessen plaatsvinden. Inschrijven kan via de website van het USC of via de USC Leiden app.

Zomerabonnement met korting

Tijdens de Open Sportweek kun je niet alleen gratis sporten: je kunt ook een zomerabonnement aanschaffen met korting! Het zomerabonnement is geldig van 16 mei tot en met 31 augustus 2022 en kost slechts €45,-. Let op: je kan het abonnement aanschaffen tot en met 12 juni!