Well-being Wednesdays - Beter slapen voor meer veerkracht

Voertaal: Engels
Bezoekadres
Online via Teams

Het belang van slaap voor onze (mentale) gezondheid en prestaties wordt vaak behoorlijk onderschat. Slaap wordt wel gezien als de derde pijler van gezondheid, naast beweging en voeding, maar eigenlijk is slaap de basis. Goed slapen is essentieel om je goed te voelen en het leven van (bijvoorbeeld) een universiteitsstudent aan te kunnen.

In deze workshop leer je de theorie achter slaap en krijg je praktische aanbevelingen over hoe je beter kunt slapen. Onderwerpen van de workshop zijn onder andere:

• Slaap en onze biologische klok
  • Hoe slaap ons lichaam en onze hersenen beïnvloedt
  • Slaaphygiëne: do’s en dont’s!
  • Technieken om minder te piekeren en meer te ontspannen

Meld je aan voor de workshop op 11 mei via onderstaande knop!

Well-being Wednesdays

Iedere laatste woensdag van de maand organiseren we een Well-being Wednesday met uiteenlopende thema’s. Wil je op de hoogte blijven van komende Well-being Wednesday activiteiten? Registreer en ontvang onze updates.