Lyceo - IT Meetup

Naturalis
Darwinweg 2
2333CR Leiden

Lyceo, een organisatie die onderwijsondersteuning biedt, is op zoek naar IT-medewerkers en organiseert daarom een IT-meetup evenement. Vind meer informatie hieronder en klik op de knop als je je wilt aanmelden!

Bij Lyceo zijn we altijd op zoek naar nieuw IT-talent. Daarom maken we graag kennis met jou. Lijkt het je wel wat om te werken bij een jonge, groeiende en flexibele organisatie met volop ruimte voor eigen initiatief? En lever jij graag een bijdrage aan de ontwikkeling van kinderen, aanvullend onderwijs, jezelf en ons bedrijf?

Kom dan naar onze meet-up op 9 juni! In het fantastische museum Naturalis inspireren we je graag met onze verhalen, vertellen we je alles over ons IT-team en geven daarna het podium aan techondernemer en -journalist, Alexander Klöpping. Klopping neemt ons mee in zijn visie op ondernemerschap en spreekt zich uit over de techgiganten die stilaan terrein winnen – in steeds meer gebieden, waaronder het onderwijs.

Meld je hier aan