Information session

Voorlichtingsbijeenkomst gezondheid en veiligheid voor studenten die naar het buitenland gaan

woensdag 29 juni 2022
MS Teams

Voor je naar het buitenland gaat voor studiegerelateerde activiteiten, ben je verplicht deel te nemen aan de voorlichtingsbijeenkomst over veiligheid en gezondheid. Tijdens deze bijeenkomst geeft een vertegenwoordiger van de afdeling Veiligheidszaken van de Universiteit Leiden je informatie over belangrijke zaken als voorbereiding, veiligheid en culturele bewustwording.

Aanmelden is verplicht en kan tot uiterlijk 13:00 uur op de dag van de bijeenkomst. Je vindt de link naar de Teams-meeting in het aanmeldportaal.

Vragen?

Vragen over de voorlichtingsbijeenkomst? Stuur een mail naar: internationalrelations@sea.leidenuniv.nl.