Well-being Wednesday | Workshop: Beter omgaan met geld

A.L.S.V. Quintus
Boommarkt 5A
2311 EA Leiden

Financiële factoren die studenten raken zijn veel in het nieuws: veranderingen in studiefinanciering, toenemende huur- en energieprijzen en de mogelijke stijging van de rente op je studieschuld... Jouw financiële situatie kan om diverse redenen aan verandering onderhevig zijn, en op niet de laatste plaats geeft deze onzekerheid of/en studieschuld stress.

In samenwerking met A.L.S.V. Quintus en onder begeleiding van experts van Shout! zoomen we tijdens deze well-being wednesday in op het thema financiën. Wat kan je doen om je financiën op orde te krijgen? Welke valkuilen dien je te vermijden? Hoe houd je aan het einde van de maand nog genoeg over?

De antwoorden hierop, meer financiële tips & tricks, en het antwoord op al jouw financieel gerelateerde vragen – Shout! biedt ondersteuning.

Well-being Wednesdays

Iedere laatste woensdag van de maand organiseren we een Well-being Wednesday met uiteenlopende thema’s. Wil je op de hoogte blijven van komende Well-being Wednesday activiteiten? Registreer en ontvang onze updates.