Introductieweek

EL CID 2022

maandag 15 augustus 2022 - vrijdag 19 augustus 2022
Verschillende locaties in Leiden

Wil jij de beste start beleven van je studententijd in Leiden? Doe dan mee met de EL CID 2022! De EL CID is de officiële introductieweek van de Universiteit Leiden. Vijf dagen lang kun je deelnemen aan verschillende activiteiten en zo maak je op een feestelijke manier kennis met de stad, je studie én het studentenleven.

Wat is de EL CID?

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

Wanneer?

De EL CID vindt plaats voorafgaand aan de start van het academisch jaar, dit jaar van 15 tot en met 19 augustus 2022. Als je je hebt aangemeld voor een studie in Studielink, ontvang je automatisch een uitnodiging per e-mail om je in te schrijven voor de EL CID.

All you need is LUF

Op maandag 15 augustus 2022 kan je kennismaken met het Leids Universiteits Fonds (LUF). Als LUF studentenlid profiteer je van vele voordelen zoals kortingen, subsidies en word je uitgenodigd voor leuke en interessante evenementen. Lees alle voordelen.

Meer informatie?

Je kunt meer informatie over het programma, inschrijven en veelgestelde vragen vinden op de site van de EL CID via onderstaande button.

Website EL CID