Congres/symposium

Historicidagen 2022

donderdag 25 augustus 2022 - zaterdag 27 augustus 2022

Rotterdam

Van 25 tot en met 27 augustus 2022 organiseert het Koninklijk Nederlands Historisch Genootschap (KNHG), in samenwerking met de Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR), de Historicidagen. De Historicidagen zijn een tweejaarlijkse, driedaagse ontmoeting voor en door historici en verbinden allen die beroepsmatig met het verleden bezig zijn: docenten, studenten, medewerkers van archieven, musea en andere erfgoedinstellingen, zelfstandig ondernemers, onderzoekers en andere (kunst)historische professionals. Het thema van de Historicidagen 2022 is Grenzeloze geschiedenis.

Vanaf 15 maart tot eind mei is de early bird-inschrijving voor de Historicidagen geopend! Je kan je hier inschrijvenDe prijzen per deelnemercategorie zijn op de website te vinden.