Introductieweek

HOPweek 2022

maandag 22 augustus 2022 - vrijdag 26 augustus 2022
Verschillende locaties in Den Haag

HOPweek staat voor The Hague Orientation Programme: een tweetalig introductieprogramma voor alle eerstejaars studenten van de Campus Den Haag van de Universiteit Leiden. In de week van 22-26 augustus 2022 leer je de stad, je studie, het studentenleven en je medestudenten kennen. Het is de perfecte manier om je leven als student in Den Haag te beginnen!

Aftermovie HOPweek 2019

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

All you need is LUF

Op maandag 22 augustus kun je ook kennismaken met het Leids Universiteits Fonds (LUF): hét fonds voor studenten van de Universiteit Leiden in Leiden en in Den Haag.

Als LUF Studentlid profiteer je van vele voordelen zoals kortingen, subsidies en word je uitgenodigd voor leuke en interessante evenementen. Superleuk als je LUF Studentlid wordt! Je kunt ook nu direct lid worden. Veel plezier tijdens je studie!

Meer informatie?

Bekijk op de website van de HOPweek (Engelstalig) het volledige programma en hoe jij je kunt registreren.

Website HOPweek