Well-being Wednesday | Workshop: Karate om tot rust te komen

De Leidse Hout
Houtlaan
2334 AG Leiden

Deze sportieve well-being Wednesday staat in het teken van karate! Karate is een zelfverdedigingskunst en vechtsport afkomstig uit Japan. Wist jij dat karate goed is voor het vinden van focus en rust?

In deze twee uur durende workshop leer je basiselementen die bij karate komen kijken. Oefeningen uit deze workshop zijn mild-intensief en kan je bovendien erna ook toepassen in het dagelijks leven. Kom even los uit je dagelijkse gewoonten of de drukte van het begin van een nieuw studiejaar! Pluspunt: de workshop vindt buiten plaats, in contact met de natuur, in de Leidse Hout.

Als je nog geen ervaring hebt met karate is dat geen enkel probleem: de workshop is geschikt voor beginners.

De trainer, Leids alumnus Taco Scheltens, heeft zelf met behulp van karate en psychologie geleerd om van onrust naar stabiliteit te gaan. Naast zijn werk in karate-based coaching is hij ook docent Psychologie aan de Universiteit Leiden.

Well-being Wednesdays

Twee woensdagen per de maand organiseren we een Well-being Wednesday met uiteenlopende thema’s. Wil je op de hoogte blijven van komende Well-being Wednesday activiteiten? Registreer en ontvang onze updates.