Mental Health Day: Nature walk

maandag 10 oktober 2022
Bezoekadres
Startpunt Den Haag: Centraal station (bij de piano) | Startpunt Leiden: Ingang Station Leiden Lammenschans

Neem 10 oktober 2022 de tijd om de natuur in je op te nemen en te reflecteren op je eigen welzijn!

Wil je deelnemen aan de Nature Walk in Den Haag of Leiden? Meld je aan via onderstaande button.

Mental Health Day

Op 10 oktober 2022 is het wereldwijd Mental Health Day. Dit jaar is het thema “Make mental health and well-being for all, a  global  priority”. Een mooie dag om het gesprek rondom welzijn met elkaar aan te gaan en/of de natuur op te zoeken. We nodigen je uit om samen met ons het taboe te verbreken en om een extra moment voor jouw welzijn te pakken.

De natuur in tijdens de Nature Walk

Wandelen in de natuur ontspant, maakt creatief en gelukkig. Het geeft je een boost. Krijg jij al zin in de Nature Walk? De wandeling wordt georganiseerd door Nature Academy, heeft als doel om de connectie te hervinden met jezelf, medestudenten en de natuur. Je zal in stilte genieten van de natuur en aan de hand van vragen het gesprek met anderen aangaan. Er wordt zowel in Leiden als in Den Haag een wandeling georganiseerd. Meld je aan om jouw plekje veilig te stellen! Vol=vol.

Wandel in Den Haag of Leiden

Je kunt tijdens de Mental Health Day op twee locaties deelnemen aan de Nature Walk.

11.15 uur start Nature Walk Den Haag
Startpunt: Den Haag Centraal station (bij de piano)

13.15 uur start Nature Walk Leiden
Startpunt: Ingang Station Leiden Lammenschans