Studievoorlichting

Honours College Infomarkt

dinsdag 6 december 2022

Voor wie?

Het Honours College is een extracurriculair programma voor studenten die meer willen en kunnen, naast hun reguliere bacheloropleiding. Eerstejaarsstudenten kunnen zich aanmelden voor verschillende interdisciplinaire trajecten om hun vaardigheden te verbreden én te verdiepen. Nieuwsgierig naar wat het Honours College voor jou kan betekenen? Bezoek de online Honours College Infomarkt en krijg antwoord op al jouw vragen, eenvoudig vanaf de bank!

Online Infomarkt

De Honours College Info Markt vindt online plaats op dinsdag 6 december 2022 van 16:00 tot 19:30 uur. Dit is hét moment om je te oriënteren op deelname aan een Honours-traject. Wees welkom bij de:

• Online presentaties, waardoor je alles komt te weten over het Honours College en de verschillende mogelijkheden om daar aan deel te nemen.
  • Online Infomarkt, waar je met onze honourscoördinatoren en honoursstudenten kunt spreken, en je de verschillende honourstrajecten kunt ontdekken.

Klik op de link hieronder om je aan te melden voor de Honours College Informatiemarkt. Te zijner tijd ontvang je het rooster en een e-mail die toegang geeft tot het event op 6 december.

Wil je alvast meer weten over het Honours College?

Filmpje over het Honours College

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of