Studievoorlichting

Information Meeting Honours Programme FGGA

dinsdag 31 januari 2023
Online via TEAMS

Ben jij geïnteresseerd om nieuwe mensen te leren kennen, jouw cv een boost te geven en nieuwe talenten te ontwikkelen? Heb je daarnaast de 30 studiepunten binnen en sta je minimaal een 7.0 gemiddeld?

Probeer dan eens een half jaar het Honours programma van FGGA, en kijk daarna of je verder wilt!

In Honours leer je met je medestudenten hoe je maatschappelijke problemen met een internationale dimensie kunt benaderen.

Honours brengt theorie (vanuit zowel jouw bachelor als de honours track) en praktijk samen. Denk aan simulaties, een tweedaagse excursie naar Brussel en het volgen van een stage of individueel project. Het is een uitgelezen momenten om professionals te ontmoeten en je netwerk uit te breiden.

Meer informatie over Honours FGGA vind je hier. De deadline voor inschrijving is 1 februari 23.59 uur.

Informatie bijeenkomst

Twijfel je nog of Honours iets voor jou is, of wil je nog meer informatie? Op 31 januari, is er een online meeting in het Nederlands van 13.00 – 14.00 uur via Teams.