Cursus | Career Event

Campus The Hague Career Event 2023: Banenmarkt

woensdag 5 april 2023
Toelichting
Dit evenement is voor alle studenten en alumni van de faculteit Governance and Global Affairs, Geesteswetenschappen en Sociale Wetenschappen.
Wijnhaven
Turfmarkt 99
Den Haag
5 April - Campus The Hague Career Event 2023

Kickstart your Career!

Wat ga je doen?
van 13.30 – 16.30 uur Banenmarkt / informatiemarkt
van 16.30 – 17.00 uur Pauze
van 17.00 – 18.00 uur Netwerkborrel

Wil je je voorbereiden op je toekomstige carrière om aan het werk te gaan? Denk na over je volgende stap en kom naar het Campus The Hague Career event op woensdagmiddag 5 april. Misschien ontmoet jij wel je toekomstige werkgever!

Dit evenement is voor studenten en jonge alumni van de faculteiten Governance and Global Affairs, Geesteswetenschappen en Sociale Wetenschappen. Studenten van andere faculteiten die interesse hebben in een bepaald vakgebied of bedrijf zijn uiteraard van harte welkom.

Information Market

Bezoek de informatiemarkt naast het Wijnhaven Restaurant op de tweede verdieping en praat met interessante organisaties. Begin met netwerken en 'Kickstart' je toekomstige carrière!

Je kunt o.a. deze bedrijven vinden op de informatiemarkt:

• Accenture
  • Berenschot
  • International Centre for Counter-Terrorism
  • KPMG
  • Vereniging voor Overheidsmanagement
  • Ministerie van Financiën
  • Justice and Peace

Deze banenmarkt wordt georganiseerd in samenwerking met studievereniging Custodia.

Leiden University Career Zone

Wist je dat er veel informatie online te vinden is over hoe je jezelf kunt voorbereiden op de arbeidsmarkt?Bezoek onze website Leiden Universiteit Career Zone.

Klaar om je in te schrijven?