Career Event – Spreek met topadvocaten van de Zuidas

KOG | A0.08 | Global Lounge
Steenschuur 25
Career Event 19 april

Ben je benieuwd hoe divers en inclusief de grote advocatenkantoren zijn? Kom naar het D&I Career Event 'Topadvocaten van de Zuidas' en luister naar de persoonlijke verhalen en ervaringen van topadvocaten werkzaam bij verschillende advocatenkantoren op de Zuidas over diversiteit en inclusie. Kom daarnaast in contact met de advocaten en stel je vragen tijdens de aansluitende Meet & Greet met borrel.

Inhoud van het Career Event

Tijdens het evenement zullen vijf verschillende advocaten werkzaam bij grote Zuidas kantoren in een interactieve sessie vertellen over hun persoonlijke ervaringen verhalen op de werkvloer rondom de thema's diversiteit en inclusie. De advocaten hebben een bi-culturele achtergrond en/of interesse in de thema’s diversiteit en inclusie. Daarnaast is er ruimte om eerlijke ervaringen en verhalen uit te wisselen en persoonlijke vragen te stellen tijdens de Meet & Greet.

Blijf in contact met de advocaten

Het evenement wordt georganiseerd in samenwerking met Bridges Network.  Bridges Network beoogt een brug te slaan tussen biculturele studenten en commerciële advocatenkantoren en zo de diversiteit en inclusie binnen de commerciële advocatuur te vergroten. Hierbij beogen ze met name studenten aan een netwerk te helpen.

Na afloop van het evenement krijg je de mogelijkheid om in contact te blijven met de advocaten. In samenwerking met de aangesloten partner-advocatenkantoren heeft Bridges Network een netwerk opgesteld van verschillende advocaten waarmee biculturele studenten op een laagdrempelige en open manier in contact kunnen komen.

Meer informatie over Bridges Network vind je op hun website.

17:15 -18:30

Interactieve sessie met advocaten

Meet & greet met borrel

Wie is welkom?

Het evenement is voor alle (zowel bachelor als master) Rechtsgeleerdheid studenten. Het evenement is in het Nederlands.