Kunst en cultuur

Zeeheldentheater
Trompstraat 342
2518BT Den Haag

Hoe kun je het beste omgaan met groepsdruk? Hoe moet je handelen als iemand over je persoonlijke grenzen gaat? Het team van Let's Talk About Yes Leiden nodigt alle internationale studenten uit voor de interactieve theatervoorstelling Safe Space, waarin het thema sociale veiligheid centraal staat. Dit project wordt georganiseerd door Stichting Time Out, in samenwerking met de Universiteit Leiden, met als doel de studentengemeenschap te betrekken en een open discussise te faciliteren over onderwerpen als consent, sociale (on)veiligheid, grensoverschrijdend gedrag en inclusie.

De voorstelling

Deze voorstelling is ontworpen voor en met jongeren, met als doel een accuraat portret te schetsen van hun ervaring, met ruimte voor kritische reflectie.
Het interactieve karakter van het stuk reikt verder dan het podium, want na de voorstelling zijn er workshops die als doel hebben het bewustzijn te vergroten en gesprekken voor verandering te inspireren.

Geïnteresseerd?

De voorstelling vindt plaats op dinsdag 2 mei 2023 om 19:00 uur in het Zeeheldentheater in Den Haag. De toegang is gratis en na afloop is er een drankje en een hapje. Ben je een internationale student? Geef je hieronder op.

Registreren