HI The Hague Student Experience op Bevrijdingsfestival Den Haag

vrijdag 5 mei 2023
Malieveld
Den Haag

Wat is the place to be tijdens Bevrijdingsdag? De HI The Hague Student Area op het Bevrijdingsfestival Den Haag!

Vier Bevrijdingsdag in Den Haag, stad van vrede en recht, en beleef het beste van wat studentenstad Den Haag te bieden heeft tijdens de HI The Hague Student Experience. Dans op hippe tracks en doe mee met de activiteiten en sport. Natuurlijk voor een studentenprijs: gratis!

De grote Haagse studentenorganisaties zoals Tribez, Intac en HSV zullen je vermaken met studentikoze fun en games. De studentensportvereniging Pelargos laat je zweten tijdens een roei-uitdaging en je komt meer te weten over de andere leuke studentensportverenigingen in de stad. De hogescholen en de Universiteit Leiden zullen je verrassen met een social lab, een tag wall, een kunsttentoonstelling en nog veel meer.

DJ's DJ's DJ's!

De beste studentenDJ's van Den Haag zullen hier optreden! Misschien heb je al gefeest tijdens de final van de Studenten DJ contest in PAARD? De winnaar DJ WEZZ geeft een show op het SENA hoofdpodium tijdens het Bevrijdingsfestival. De andere finalisten van de DJ contest treden op in de DJ booth in de HI The Hague Student Experience. Mis het niet!

DJ line up:

• 13:10 – SHAWN JAY
  • 14:20 – ROWAN ROBBERS
  • 15:30 – NIEK
  • 16:40 – HALO
  • 17:50 – MUN OZ
  • 19:00 – CHRIS CORBOZ

Bekijk hier het volledige programma van het Bevrijdingsfestival 2023!

Eye Tracking

Wil jij bijdragen aan echt onderzoek? In het Psychologie Lab op Wielen van de Universiteit Leiden kan je meedoen aan een korte studie over het zien van patronen op sociale media video's. Het Psychologie Lab op Wielen wil een brug slaan tussen de maatschappij en de wetenschap. Het mobiele lab is uitgerust met geavanceerde meetinstrumenten en maakt wetenschap daarmee voor iedereen toegankelijk!

The Yellow Bench

Ken jij the Yellow Bench? Het gele bankje is op weg om een wereldwijd symbool te worden voor waardevolle conversaties - conversaties die ertoe doen. Veel kan worden overwonnen door simpelweg met elkaar te praten, van elkaar te leren en elkaar te begrijpen. The Yellow Bench will mensen met elkaar verbinden, waar je ook vandaan komt. Bijvoorbeeld met de burgemeester van Den Haag, Jan van Zanen, die naar the Yellow Bench in de Student Experience komt om ongeveer 14.00 uur. We kijken uit naar een goed gesprek!

Vrijheid

Den Haag, de stad van vrijheid en gerechtigheid, is de perfecte plek om te vieren dat we in Nederland vrij zijn en onze support laten zien aan degene die dat niet zijn. De hogeronderwijsinstellingen van Den Haag willen hieraan bijdragen. Het thema van vrijheid past niet alleen in ons onderwijs en onderzoek, maar beïnvloedt ook onze studenten. Daarom willen we vrijheid vieren met studenten, toekomstige studenten en alle anderen die geïnteresseerd zijn, maar ook willen we mensen bemoedigen om na te denken over wat vrijheid en vrede voor iedereen betekent.

Aftermovie Bevrijdingsfestival Den Haag 2022 - Student Experience

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of