Live opname podcast

2511 DP Den Haag
Zaal
Begane grond

Op 25 mei 2023 zal Studio Tegengif haar 100e aflevering voor het eerst opnemen met live publiek. Het evenement zal plaatsvinden in het café op de begane grond van het Wijnhaven gebouw van de Campus Den Haag Universiteit Leiden. Iedere luisteraar die dat wil kan erbij zijn en zeker de vrienden van de show!

Studio Tegengif wil na 6 jaar met 100 afleveringen die per keer door duizenden mensen worden geluisterd graag iets terug doen voor alle trouwe luisteraars en elkaar fysiek ontmoeten. Schroom niet, kom alleen of met vrienden, Studio Tegengif vangt iedereen op bij de deur en maakt er een gezellige uitzending van. Toegang is gratis.

De avond zal worden opgeknipt in drie delen:

1. Randy, Wimar en Wouter over wat we leerden van 100 afleveringen (in 5,5 jaar) podcast over politiek, economie en maatschappij (live opname, gasten gevraagd rustig te zijn)

2. Gesprek met aanwezige luisteraars (live opname, iedereen mag vragen stellen)

3. Borrel om Podcast Studio Tegengif maken en luisteren te vieren

Programma Studio Tegengif #100

19:30 inloop

20:00 Start Opname deel 1 (Studio Tegengif live)

21:00 Start Opname deel 2 (Q&A met iedereen in de zaal)

21:45 Borrel