Hardloopevenement

KLM Urban Trail Den Haag

zondag 2 juli 2023
Den Haag

Ren met de KLM Urban Trail Den Haag langs 16 bijzondere locaties in de Hofstad. Deelnemers kunnen zich opmaken voor een sportieve run waarbij cultuur en geschiedenis samenkomen. Het vernieuwde parcours is nu bekend en brengt de lopers onder andere door ons eigen Wijnhavengebouw.

Korte of lange afstand

In plaats van je wekelijkse hardlooprondje door de wijk maak je op zondag 2 juli een hele citytrip door de binnenstad van Den Haag. Met de keuze uit een korte afstand van 5 of een langere afstand van 10 kilometer is de KLM Urban Trail Den Haag een toegankelijk evenement voor elke hardloop- of sportliefhebber. Bereid je daarom voor op een bijzondere kans om alle prachtige bezienswaardigheden van Den Haag te (her)ontdekken.

Ontdek de stad en proef de sfeer

Deelname aan de KLM Urban Trail Den Haag brengt je buiten de gebaande paden. De korte afstand brengt je onder andere bij het Korzo Theater, Theater in de Steeg en het Hofje van Nieuwkoop. Het is daarmee is een uitstekende gelegenheid om in een ontspannen tempo door de stad te lopen. Degenen die klaar zijn voor een extra uitdaging met de langere afstand komen langs Huis van het Boek, het Louis Couperus Museum en manege ’S-Gravenhaagsche Stadsrijschool.

Ook ren je door ons eigen Wijnhavengebouw. Je loopt er via de Spaanse Trappen naar boven en daarna heb je nog een klimmetje voor de boeg. Maar dat lukt je makkelijk dankzij de energieboost die onze DJ je geeft! Via de grootste collegezaal loop je weer naar beneden en ga je nogmaals langs de DJ. Vervolgens swing je de tuin in waar je even tot rust kunt komen en verlaat je ons gebouw (voorzichtig!) via een steile afdaling. Zo heb je de universiteit goed ontdekt.

Maar het gaat niet alleen om de afstand die je aflegt. Gezelligheid, enthousiaste medelopers en de unieke locaties maken deze sportieve run een unieke ervaring. Terwijl je de leukste locaties van de stad ontdekt, proef je ook de sfeer van Den Haag en ben je op pad als een echte avonturier.

Ook enthousiast geworden?

Inschrijven voor de KLM Urban Trail Den Haag op zondag 2 juli is nog steeds mogelijk. Kom samen met vrienden, familie of collega’s en ga samen een ochtend op citytrip.

KLM Urban Trail Series

Hardlopen is leuk, maakt je fitter en je kunt het altijd en overal doen. Daarom is de KLM supporter van running en naamgever van de KLM Urban Trail Series, een serie van twaalf bijzondere runs door heel Nederland.