Welzijn op het water!

dinsdag 27 juni 2023
Toelichting
Let op: de activiteit is aan verandering onderhevig, dus het tijdstip van de activiteit kan nog gewijzigd worden. Uiteraard worden deelnemers hiervan op de hoogte gebracht.
ALSKV Levitas
Zijlstroom 73
2353NN Leiderdorp

Om de zomervakantie vrolijk in luiden organiseert het Welzijnsteam van Universiteit Leiden op 27 juni in samenwerking met studentenvereniging Levitas een watersportactiviteit! Tussen 15:00-17:00 uur zijn studenten welkom voor een middagje kanoën in de zon bij Zijlstroom 73, te Leiderdorp. Een Levitas instructeur zal je het reilen en zeilen van de boot bijbrengen, dus ervaring is niet vereist.

Aanmelden

Heb jij ook zin om in de buitenlucht te zijn, medestudenten te ontmoeten en misschien wel een nieuwe hobby te ontdekken? Schrijf je dan in via het formulier.