Zomerborrel Honours Academy 2023

Oude Sterrewacht
Sterrenwachtlaan 11
2311 GW Leiden

Vier de zomer met de Honours Academy!

Vrijdag 9 juni organiseert de Honours Academy een zomerborrel voor iedereen die verbonden is met het honoursonderwijs aan de Universiteit Leiden. Studenten, docenten, medewerkers, partnerorganisaties en andere betrokkenen worden van harte uitgenodigd voor deze feestelijke summer celebration. Kom langs en vier de zomer met ijsjes, hapjes en drankjes, leuke activiteiten en goed gezelschap!

Verbouwing toegangsbrug Oude Sterrewacht

Onlangs is er gestart met de verbouwing van de toegangsbrug naar de Oude Sterrenwacht. De verbouwing heeft als doel dat er onder de brug door een doorgaande looproute wordt gerealiseerd voor de Hortus. De Oude Sterrewacht blijft gedurende de verbouwing toegankelijk voor voetgangers en fietsverkeer, maar er zijn in deze periode geen parkeerplekken beschikbaar. Meer informatie.