Opening facultair jaar 2023-2024

Leiden
Zaal
Cleveringazaal en restaurant KOG

Op dinsdag 5 september gaat officieel het nieuwe facultair jaar van start. Dit doen we met een interactieve, gezellige en veelzijdige opening van 16.00 – 18.00 uur.

De presentatie is in handen van studentenduo: Emma en Michiel.

Aan het woord komt interim-decaan Suzan Stoter en Daniëlla Dam en Yvonne Erkens geven een korte lezing. Thema’s zijn onder meer: interdisciplinair onderzoek en onderwijs, duurzaamheid en recht, de toekomstbestendige student en meer.

We starten in de Cleveringazaal die vanaf 15:45 uur de deuren opent. Je bent als student van harte welkom en  neem vooral je mobiele telefoon mee.

We sluiten af in het restaurant waar Jan Adriaanse de prijs uitreikt aan de student met het hoogste gemiddelde cijfer voor de propedeuse en voor de beste postacademische docent. Daarnaast worden de JSVO-onderwijsprijzen uitgereikt aan de beste hoorcollegedocent en de beste werkgroepdocent.

Verder kun je genieten van zomerse cocktails, hapjes, drankjes en eventueel een dansje wagen.

Tot dinsdag 16:00 uur in de Cleveringazaal!