Warm Welcome: Let’s Kickstart this Academic Year Together

Hortus botanicus
Rapenburg 73
2311 GJ Leiden

Vanuit het Meeting Point nodigen we je van harte uit voor de kickstart van je reis naar het hoger onderwijs tijdens onze introductieactiviteit voor aankomende studenten genaamd 'Warm Welcome'.

- Warm Welcome is bedoeld om je te voorzien van betrouwbare en waardevolle informatie, middelen en ondersteuning die je nodig hebt om je reis naar het hoger onderwijs goed te beginnen.
- Warm Welcome is een kans om meer te weten te komen over het Meeting Point, in contact te komen met medestudenten en waardevolle hulpmiddelen te ontdekken voor academisch succes.

Meld je alvast aan!

Het Meeting Point is een ontmoetingsplek voor studenten die hulp kunnen kunnen gebruiken bij het vinden van hun weg in Nederland of binnen de universiteit, bijvoorbeeld studenten met een vluchteling- of migratieachtergrond, eerstegeneratiestudenten en studenten uit Caribisch Nederland en Suriname.