International Experience Week

Over de streep: jouw welzijn tijdens je tijd aan de Universiteit Leiden

woensdag 11 oktober 2023
Kamerlingh Onnes Gebouw
Steenschuur 25
2311 ES Leiden
Zaal
B0.41

Tijdens "Over de Streep: jouw welzijn tijdens je tijd aan de Universiteit Leiden" nodigen we jou, onze internationale studenten, uit om symbolisch een stap voorwaarts te zetten als je je identificeert met specifieke ervaringen, emoties of situaties die verband houden met je internationale studentenreis. Dit evenement biedt jou een uniek platform voor open en eerlijke gesprekken over deze onderwerpen en biedt geruststelling dat je niet alleen bent in je gevoelens.

Na afloop van het evenement zal er ruimte zijn om verder te praten over algemeen studentenwelzijn aan de Universiteit Leiden en kunnen vragen hierover gesteld worden .

Laten we betekenisvolle gesprekken voeren en barrières doorbreken. Onthoud, je bent nooit alleen op je reis.