Studievoorlichting

2311ES Leiden
Zaal
A1.44

Ben jij enthousiast, nieuwsgierig en gemotiveerd? Kan en wil jij meer qua studie en onderwijs, en vind je onderzoek en praktijk interessant?

Dan ben je bij Honours College Law (HC Law) aan het goede adres!

Bij HC Law volg je vanaf het tweede semester in je 1e studiejaar een extra onderwijs- en activiteitenprogramma van 30 EC studiepunten. Dat is verspreid over je gehele bachelor periode.

Binnen dit programma krijg je de mogelijkheid om, samen met gelijkgestemden, meer uit jezelf en je talenten halen en je op zowel persoonlijk als professioneel vlak (verder) te ontwikkelen.

Honours College Law:

• is verbredend en verdiepend;
  • biedt een divers vakkenaanbod met andersoortige onderwerpen en thema’s;
  • biedt kleinschalig onderwijs;
  • heeft geen tentamens, maar andere toetsvormen zoals (schrijf)opdrachten en presentaties;
  • leert je vanuit andere disciplines kijken naar je eigen vakgebied.

Het programma levert je nieuwe en aanvullende inzichten op die je ook helpen bij de reguliere studie. Daarbij is er een actieve community van studenten binnen HC Law en de studievereniging JHV Themis.

Meer weten?

Wees van harte welkom bij de Informatiebijeenkomst 'Honours College Law', bedoeld voor álle eerstejaars studenten van onze faculteit.

We vertellen je meer over zaken zoals de opzet, inhoud, het onderwijsprogramma en de toegevoegde waarde van HC Law.

Datum: woensdag 17 januari 2024

Tijd: (klokke!) 14:00-14:45 uur

Locatie: A1.44

Voor: alle eerstejaars studenten juridische opleidingen en Criminologie