Career Event: de advocatuur

KOG
Steenschuur 25
2311 ES Leiden

Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit voor de functie advocaat-stagiair?

Wat moet ik gedaan hebben (aan stages en werkstudentschappen) om aangenomen te worden als advocaat-stagiair?

Duurt een gemiddelde werkweek van een advocaat daadwerkelijk 60 uur?

Kom naar het Career Event op 9 februari 2024 (15:00-17:30) en luister naar verschillende advocaten werkzaam bij Allen & Overy, La Gro Geelkerken en Reinier Feiner, als sociaal advocaat, die antwoord geven op o.a. deze vragen en hun ervaringen en tips met jullie delen. Kom ook in contact met de advocaten en stel je vragen tijdens de aansluitende meet & greet met borrel.

Wij zijn het cement binnen ons rechtsbestel voor een eerlijke beslissing van de rechter en de verbinder met de sociale kaart voor een goede oplossing voor de kwetsbare rechtzoekende. We doen het samen!

- Reinier Feiner, sociaal strafadvocaat en spreker op het Career Event.

Het evenement is voor alle (zowel bachelor als master) Rechtsgeleerdheid studenten aan de Universiteit Leiden.

Het programma van het Career Event op vrijdag 9 februari 2024:

15:00 Inloop
15:15 Sprekers aan het woord
16:30 Meet & Greet borrel

Meld je direct aan via deze link!