Studievoorlichting | Bijeenkomst

2333 AK Leiden
Zaal
SB.11

Op maandag 11 maart 2024 van 13.15-14.45 u kun je weer een 'Meet the Researcher'-bijeenkomst bijwonen!  Tijdens deze bijeenkomst ga je in gesprek met universitair hoofddocent Mitch van Geel over zijn ervaringen met onderzoek naar pesten.

Onderzoek naar pesten

Mitch van Geel doet onderzoek naar pesten. Tijdens deze meet-the-researcher bijeenkomst zal Mitch vertellen over zijn onderzoek naar pesten. Veel jongeren krijgen met pesten te maken, maar wat zegt onderzoek precies over (cyber)pesten? En levert onderzoek ons aanwijzingen om pesten te kunnen voorkomen en verminderen?

Mitch van Geel

Over Mitch van Geel

Mitch van Geel werkt als universitair hoofddocent bij de programmagroep Forensische gezinspedagogiek en jeugdhulpverlening aan het Instituut Pedagogische Wetenschappen van de Universiteit Leiden. Hij studeerde in 2006 af aan de Universiteit van Amsterdam en promoveerde in 2009 aan de Universiteit Leiden.

Meer over Mitch van Geel ››

Schrijf je nu in!