Bachelor Rechtsgeleerdheid diploma-uitreiking – Save the date

Kamerlingh Onnes Gebouw
Steenschuur 25
2311ES Leiden

Onderstaand bericht geldt voor bachelor Rechtsgeleerdheid studenten die hun diploma hebben behaald met examendatum augustus 2023 t/m februari 2024 en hun diploma nog niet hebben opgehaald.

Gefeliciteerd met het behalen van je bachelordiploma Rechtsgeleerdheid! Wij willen stilstaan bij dit heugelijke feit door middel van een feestelijke diploma-uitreiking in het Kamerlingh Onnes Gebouw op vrijdag 5 april aanstaande. De uitreiking vindt plaats tussen 15:00 en 20:00 uur.

Viering
Het is een feestelijke bijeenkomst waarbij we jullie graag verwelkomen om je diploma in ontvangst te nemen en dit na afloop met medestudenten en genodigden te vieren onder het genot van een hapje en drankje. Je ontvangt hiervoor begin maart de officiële uitnodiging. De uitreiking bestaat uit meerdere rondes. In de uitnodiging staat een link om jouw komst te bevestigen en het aantal personen dat je meeneemt aan te geven (maximaal 2).

Let op: neem een geldig legitimatiebewijs (rijbewijs, ID-kaart of paspoort) mee voor het in ontvangst nemen van je diploma.

Tot vrijdag 5 april!

Begin maart ontvang je de uitnodiging per e-mail. Je kunt jouw komst bevestigen tot en met 22 maart.