Career Café Rechtsgeleerdheid: Bedrijfsjuristen

Zaal
Student Living Room

Career Café: Bedrijfsjuristen

Ben je geïnteresseerd in een carrière als bedrijfsjurist, maar weet je niet zeker welke richting je op wilt? Wil je meer ontdekken over de uiteenlopende mogelijkheden binnen het bedrijfsleven en in een ontspannen sfeer netwerken met professionals? Dan is het Career Café voor bedrijfsjuristen de perfecte gelegenheid voor jou!

Op donderdagavond 11 april nodigen we je uit in de Student Livingroom voor een inspirerende avond met voormalige studenten die nu succesvolle carrières hebben als bedrijfsjuristen in verschillende sectoren.

Tijdens het evenement krijg je de kans om in verschillende speeddate-sessies persoonlijk in gesprek te gaan met alumni. Deze sessies zijn ontworpen om je in kleine groepjes te laten spreken met verschillende professionals, waardoor je een breed scala aan ervaringen en adviezen kunt verzamelen. Elke ronde duurt zo'n 15 minuten, na welke we de avond gezellig afsluiten met een informele borrel. Dit is je kans om diepgaande vragen te stellen en waardevolle inzichten te verkrijgen over het leven als bedrijfsjurist.

Het Career Café is speciaal voor studenten die..

• Nog op zoek zijn naar hun ideale carrière pad binnen het bedrijfsleven;
  • Meer willen weten over de carrièremogelijkheden als bedrijfsjurist;
  • Benieuwd zijn naar de dynamiek van het werken in een commerciële omgeving of bij een multinational;
  • Of overwegen om een carrière als bedrijfsjurist in specifieke industrieën na te streven.

Mis deze unieke kans niet om je netwerk uit te breiden en direct advies te krijgen van ervaren bedrijfsjuristen en meld je snel aan. We kijken ernaar uit je te ontmoeten tijdens het Career Café voor bedrijfsjuristen!