Debat

Gecancelled: Europadebat

woensdag 22 mei 2024
De Haagse Hogeschool (achter station Den Haag HS)
Zaal
Aula

Gecancelled

Helaas moeten wij je meedelen dat het Europadebat, dat gepland stond voor woensdag 22 mei, niet kan doorgaan. Ondanks onze hoop op meer aanmeldingen deze week, hebben onvoldoende toeschouwers zich ingeschreven om het debat door te laten gaan.

Alternatief: HBOVote Europees Verkiezingsfestival, 23 May

Als alternatief willen wij je graag uitnodigen voor een ander debat dat de dag erna, op donderdag 23 mei, plaatsvindt in De Haagse Hogeschool. Dit evenement, genaamd het HBOVote Europees Verkiezingsfestival, biedt eveneens een platform voor belangrijke discussies en ontmoetingen. Voor meer informatie en om je aan te melden, kun je terecht op de website van de Haagse Hogeschool

We hopen dat je in de gelegenheid bent om deel te nemen aan dit debat en zo alsnog kunt bijdragen aan de belangrijke discussies die gevoerd worden in aanloop naar de Europese verkiezingen.