Career Café: de Rechtspraak

2311ES Leiden
Zaal
Student Living Room

Heb je interesse in een carrière binnen de rechtspraak? Wil je meer leren over de rollen en ervaringen van professionals in dit veld, van het hof tot de rechtbank? Ben je nieuwsgierig naar de dagelijkse praktijk van een rechter of de uitdagingen die komen kijken bij juridische besluitvorming?

Het Career Café, gehouden in de Student Living Room op het KOG, is speciaal gewijd aan het thema Rechtspraak. Deze avond zul je de unieke kans krijgen om direct in gesprek te gaan met ervaren rechters en juridische professionals die hun waardevolle inzichten en ervaringen zullen delen. Je zult verschillende professionals leren kennen in meerdere rondes van speeddaten, elk ongeveer vijftien minuten. Daarna sluiten we de avond af met een informele borrel.

Wat je kunt verwachten:

... Speeddate sessies met rechters en juristen;

... Persoonlijke carrière verhalen en praktijkvoorbeelden;

... Netwerkmogelijkheden met sprekers én medestudenten;

... Een diepgaand inzicht in de carrièremogelijkheden binnen de rechtspraak.

De alumni die we hebben uitgenodigd zijn enthousiast om al je vragen te beantwoorden, advies te geven en hun ervaringen te delen. Informatie over de aanwezige alumni moet nog worden aangekondigd, maar je kunt je nu al inschrijven om een plek te verzekeren.

Tot ziens op maandag 17 juni!