Congres/symposium

eLaw Conference: eLaw Symposium (20 June) and AI & Data Protection Conference (21 June) – Call for Abstracts

donderdag 20 juni 2024 - vrijdag 21 juni 2024
Bezoekadres
Verdere informatie volgt

eLaw – Centrum voor Recht en Digitale Technologie van de Universiteit Leiden organiseert een groot symposium over recht en technologie op 20 en 21 juni in Leiden (Nederland).

De conferentie zal vooraanstaande internationale sprekers uit de academische wereld, EU-instellingen en het maatschappelijke veld verwelkomen, die experts zijn op het gebied van recht en technologie. Het zal een waardevolle gelegenheid zijn om de belangrijkste uitdagingen op het gebied van AI-regulering, privacy en gegevensbescherming, sociaal-juridische robotica, regulering van digitale platforms, digitale kwetsbaarheid en meer te bespreken.

Dit jaar zal eLaw ook het 10-jarige jubileum van de succesvolle Advanced LLM Law and Digital Technologies vieren. Dit symposium biedt waardevolle gelegenheid om te kijken naar de komende 10 jaar en terug te blikken op de belangrijkste lessen die zijn geleerd in de afgelopen 10 jaar.

Meer informatie is te vinden op de Engelse content.