Well-Being Moment: Summer Wisdom Walk

maandag 17 juni 2024
Bezoekadres
Leiden (11:00) and Den Haag (15:00)
Zaal
Startpunt Den Haag: Centraal Station (onder de ontmoetingswolk) | Startpunt Leiden: Ingang Station Leiden Lammenschans

Ontdek de natuur tijdens de Zomer Wisdom Walk

Wandelen in de natuur ontspant, inspireert creativiteit en brengt daarnaast geluk. Ga op een reis van zelfontdekking en begin de zomer goed met de Wisdom Walk. Laat je onderdompelen in de schoonheid van de groene natuur van het zomerseizoen en ontdek je innerlijke zelf tijdens onze volgende Wisdom Walk. Doe mee en ervaar een transformerende reis in de natuur.

De Wisdom Walk richt zich op persoonlijke groei, mindfulness en het opbouwen van betekenisvolle connecties met je medestudenten. Je geniet van de natuur in stilte maar gaat ook in gesprek met anderen door middel van kleine opdrachten. De wandeling, geleid door Nature Academy, is een buitenprogramma dat een goede omgeving biedt voor zelfreflectie en groei.

Er wordt een Wisdom Walk georganiseerd in zowel Leiden als Den Haag. In Den Haag wandelen we door het ‘Haagse Bos’ en in Leiden vindt de wandeling plaats in ‘Polderpark Cronesteyn’. Schrijf je in om je plek te verzekeren! De plaatsen zijn namelijk beperkt.

Wandelen in Den Haag of Leiden

Je kunt deelnemen aan de Wisdom Walk op twee locaties.

Wisdom Walk Leiden
Starttijd: 11:00
Startpunt: Ingang station Leiden Lammenschans
Registratie via dit aanmeldformulier