Maak kennis met de masters van Rechtsgeleerdheid

Studievoorlichting

On-campus Master’s Experience Day: Faculteit der Rechtsgeleerdheid

vrijdag 17 maart 2023
Kamerlingh Onnes Gebouw
Steenschuur 25
2311 ES Leiden

Weet jij al welke master op het gebied van Rechten en Criminologie je wilt volgen of twijfel je wellicht nog? Kom dan langs tijdens de Master’s Experience Day op 17 maart 2023.

Tijdens deze dag heb je de gelegenheid om het mooie gebouw van Faculteit der Rechtsgeleerdheid in de binnenstad van Leiden te bezoeken voor wie hier niet eerder is geweest.

Bijna al onze LLM en MSc programma’s bieden een proefcollege aan zodat je meer te weten komt waar de master inhoudelijk over gaat. Tijdens deze presentatie kan je ook vragen te stellen aan de docent of aan een huidige of voormalige student.
We gaan ervan uit dat de basisinformatie van de opleiding al bij jou bekend is en dat je de desbetreffende introductievideo hebt bekeken.

(De MSc programma’s ‘Criminologie en Veiligheidsbeleid’ en ‘Law and Society’ geven op deze dag ook een proefcollege op onze campus in Den Haag omdat een groot deel van de studie hier plaatsvindt. Meld je hier aan voor een bezoek aan onze Haagse campus.)

Daarnaast kan je de Meet & Greet markt bezoeken waar je huidige studenten, alumni  en/of docenten van iedere master kunt spreken. Onze loopbaanadviseur is ook aanwezig om je te helpen met je studiekeuze. Je kan ook aansluiten bij een van de rondleidingen door onze faculteit.

Meld je hier aan!

Kom jouw master ervaren en registreer je voor een of meerdere presentaties tijdens de on-campus Master's Experience Day van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid op vrijdag 17 maart 2023.

naar het aanmeldformulier

Proefcolleges van verschillende master programma’s

Meet & Greet markt: spreek met huidige studenten en docenten
Rondleidingen door de faculteit