Nieuwsgierig naar Liberal Arts and Sciences: Global Challenges? Meld je aan voor de webinar!

Studievoorlichting | Webinar

Webinar: Is LUC for me?

donderdag 4 april 2024
Toelichting
Deze webinar vindt plaats op Zoom. Je kunt het het beste volgen op een computer.
Zaal
Zoom

Denk je erover om aan een University College te gaan studeren, en ben je benieuwd wat Leiden University College The Hague (LUC) te bieden heeft? Meld je dan aan voor deze webinar!

Wat kun je verwachten?

Leuk dat je interesse hebt in LUC! We bieden deze webinar aan zodat je LUC beter kun leren kennen en vragen kunt stellen. We geven een presentatie over LUC, de opleiding, majors, het studentenleven en bespreken kort het aanmeldproces. Daarna kun je vragen stellen.

We nemen deze sessie op, maar we raden je aan om live mee te kijken, dan kun je ook vragen stellen en krijg je de sessie het beste mee.

Nieuwsgierig geworden?

Meld je dan hier aan

Leiden University College The Hague offers a broad, flexible and interdisciplinary residential Liberal Arts and Sciences programme with a focus on Global Challenges. In this bachelor programme you will specialize in relevant fields like world politics, economics, governance, international justice, human & cultural interaction, global public health and environmental sciences.