Universiteit Leiden

nl en

ICT

Zelf je ICT-melding aanmaken en volgen in de nieuwe helpdesk portal

18 december 2018

Dat kan in de nieuwe helpdesk portal die sinds eind oktober beschikbaar is voor medewerkers én studenten. Via helpdesk.universiteitleiden.nl kun je een ICT-melding aanmaken met eenvoudig in te vullen formulieren. Ook handleidingen en veelgestelde vragen (FAQ’s) zijn te vinden via de portal. Klik op de tegels of gebruik de handige zoekfunctie bovenaan!

Kan ik nu niet meer bellen naar de helpdesk?

Ja hoor, je kunt nog telefonisch (8888) of per e-mail contact opnemen met de helpdesk, wij zijn je graag van dienst.

Heb je de helpdesk portal al gebruikt?

 

  • voor medewerkers én studenten;
  • zelf meldingen aanmaken én volgen;
  • informatie over ICT-diensten;
  • geïntegreerde zoekfunctie;
  • bevat antwoorden op veelgestelde vragen (FAQ’s);
  • biedt eenvoudige aanvraagformulieren;
  • is 24/7 beschikbaar via helpdesk.universiteitleiden.nl
  • geeft actuele info over storingen.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie