Problemen met inloggen bij uMail?
Lukt het je niet om in te loggen bij uMail, je universitaire mailbox? Volg dan dit stappenplan.
Inloggen verandert
Tot begin oktober worden alle studentmailboxen overgezet naar een nieuwe online omgeving, waardoor er een betere integratie mogelijk is met de overige onderdelen van Office 365 en Brightspace. Als jouw mailbox is overgezet, moet je inloggen in de nieuwe omgeving.
Stappenplan inloggen uMail
- Ga naar de nieuwe omgeving op https://outlook.office365.com.
- Log in. Let op: hier log je in met je Microsoft-account:
- Je e-mailadres bestaat uit je ULCN-gebruikersnaam + @vuw.leidenuniv.nl
Voorbeeld: je gebruikersnaam is s1234567.
Je gebruikersnaam is dan: s1234567@vuw.leidenuniv.nl - Vul het wachtwoord van je ULCN-account in.
- Je e-mailadres bestaat uit je ULCN-gebruikersnaam + @vuw.leidenuniv.nl
- Bevestig je inlog met Microsoft Authenticator. Heb je Microsoft Authenticator nog niet ingesteld? Lees hier hoe je dat doet.
Meer informatie & contact
Wil je meer weten of heb je hulp nodig? Bezoek de ISSC Helpdesk Portal.