Universiteit Leiden

nl en

ICT, Organisatie

Heb je een vraag over je studie? Vind het antwoord op StudentCare!

16 september 2020

Er is namelijk een grote kans dat het antwoord op je vraag maar een paar klikken van je verwijderd is! StudentCare is een nieuw platform dat volledig in het teken staat van vragen van studenten en de antwoorden hier op. Zodra je als student inlogt op het Helpdesk Portal, zie je een tegel StudentCare. Hieronder vallen 6 categorieën waar je een vraag over kan hebben: ‘extra uitdagingen', 'vakken, tentamens, en cijfers’, ‘studentenleven’, ‘geldzaken’, ‘studieadvies en hulp tijdens je studie’ en 'ICT en faciliteiten'. Je kan per categorie op zoek naar jouw vraag, of typt de vraag gewoon in de zoekbalk in. In de antwoorden wordt ook onderscheid gemaakt tussen instituten, zodat er een specifiek antwoord te vinden is per persoon. Na het vinden van een antwoord kan je aangeven of het antwoord nuttig was. 

Op deze manier wordt er bijgehouden welke antwoorden nuttig zijn en welke meer uitleg verdienen, maar ook of er nood is aan nieuwe vragen die moeten worden opgenomen in het systeem! Er is de afgelopen maanden hard aan gewerkt om zoveel mogelijk vragen in StudentCare te zetten en het zal zeker nog verder uitgebreid worden waar nodig.

 

Hoe gebruik je StudentCare?

Deze video kan niet worden getoond omdat u geen cookies heeft geaccepteerd.

Verlaat onze website om deze video te bekijken.
Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.