Sign up now: Orientation Week Leiden is still looking for Guides!

24 januari 2022

Van dinsdag 1 februari tot en met vrijdag 4 februari vindt de Winter OWL plaats. Als Guide neem je een groep nieuwe internationale studenten onder je hoede en laat je ze de universiteit en de prachtige stad Leiden zien.

Vanwege de huidige coronamaatregelen zijn we genoodzaakt de OWL grotendeels online te houden (met waar mogelijk fysieke activiteiten), maar laat je daar niet door tegenhouden! We bieden nog steeds een volwaardig programma aan (dat je kunt bekijken op onze website) en je kunt nog steeds veel nieuwe mensen leren kennen.

Daarom is het nu ook mogelijk om je in te schrijven als Guide als je niet de hele dag, elke dag beschikbaar bent. Je inspanning zal worden beloond met nieuwe vrienden, leuke goodies, en natuurlijk onze eeuwige dankbaarheid.

Meld je nu aan als Guide!