Inval Oekraïne

24 februari 2022

We zijn donderdagochtend allemaal geschrokken door de inval in Oekraïne en leven mee met de mensen die dit raakt. We kunnen ons voorstellen dat medewerkers en studenten die uit Oekraïne en Rusland komen en degenen met familie of vrienden in de regio zich veel zorgen maken. Maar ook andere medewerkers en studenten leven mee en zijn bezorgd. Als je behoefte hebt om te praten, neem dan contact op met jouw leidinggevende, studieadviseur of studiecoördinator.

Heb je vragen, maak je je zorgen of loop je tegen problemen aan? Neem dan contact op met jouw leidinggevende, studieadviseur of studiecoördinator. Je kunt ook bellen met het noodnummer +31 71 527 1132 (maandag t/m vrijdag van 9u tot 17u bereikbaar) of mailen naar crisis@leidenuniv.nl. We doen ons uiterste best om al onze studenten en medewerkers te helpen.