Aanvraagronde cultuurfondsbeurzen van start!

4 februari 2022

Het Prins Bernard Cultuurfonds bied ook dit jaar weer cultuurfondsbeurzen aan voor afgestudeerde master-studenten die graag een vervolgstudie, promotie of onderzoek in het buitenland willen doen. Je kunt een aanvraag indienen voor een vervolgopleiding met een minimale duur van een jaar die leidt tot een tweede Mastertitel of aanverwante graad, of voor onderzoek in het buitenland met een minimale duur van drie maanden. Een aanvraag kan worden gedaan vanaf de laatste fase van je studie, maar kan ook worden ingediend als je je vervolgstudie of promotie al begonnen bent.

Klik hier voor meer informatie over de cultuurfondsbeurzen en de link naar het online aanvraagformulier. De aanvraagperiode loopt van 1 februari tot en met 1 april. De absolute deadline voor het indienen van aanvragen voor Cultuurfondsbeurzen is vastgesteld op 1 april.