Ben jij onze student-assistent Duurzaamheid?

4 februari 2022

De Faculteit der Rechtsgeleerdheid, afdeling Marketing & Communicatie, zoekt van 1 maart 2022 tot en met 1 juli 2022 een student-assistent Duurzaamheid @LAW (0,2 fte). Als student-assistent assisteer je de facultaire coördinator Duurzaamheid bij activiteiten en projecten over duurzaamheid bij de faculteit en universiteit.

Samen met de coördinator Duurzaamheid organiseer je de collegeserie Duurzaamheid & Recht in het eerste semester, blok 2. Je taken omvatten onder meer het opstellen van een syllabus, uitnodigen van sprekers, voorbereiden van de colleges, onderhouden van de Brightspacepagina en het promoten van de collegeserie op sociale media.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de bevordering van integratie van duurzaamheid op de Faculteit der Rechtsgeleerdheid. Denk hierbij aan het organiseren van lezingen, het onderhouden van de Leiden Law Community for Sustainability en het bedenken en organiseren van nieuwe activiteiten en evenementen.

Dit ga je doen

• Assisteren bij de Collegeserie Duurzaamheid & Recht;
  • Onderhouden en verder ontwikkelen van de Leiden Law Community for Sustainability;
  • Het assisteren bij facultaire evenementen en activiteiten;
  • Zorg dragen voor verslaglegging en het intern en extern zichtbaar maken van facultaire evenementen en activiteiten over duurzaamheid;
  • Aansluiten bij de facultaire en universitaire overleggen over duurzaamheid.

Wat wij vragen

Je studeert aan de Faculteit der Rechtsgeleerdheid en zit in je laatste jaar van je bachelor of in je master. Belangrijk is verder dat je:

• Affiniteit hebt met duurzaamheid;
  • Een ondernemende instelling en een creatieve geest hebt en mee kan denken over nieuwe projecten;
  • Uitstekend kunt schrijven in het Nederlands en Engels;
  • Handig bent in het gebruik van social media;
  • Zelfstandig en nauwkeurig kunt werken en initiatief toont.

Wanneer, hoeveel uur en wat is het salaris?

De startdatum is 1 maart 2022. De aanstelling is voor 0,2 fte in de week, in onderling overleg met de coördinator Duurzaamheid te plannen op welke dag(en). De aanstelling is in beginsel voor een half jaar met een optie op verlenging. Je krijgt het standaardsalaris dat geldt voor studentassistenten; dit salaris is afhankelijk van het studiejaar waarin je zit.

Interesse?

Stuur dan voor dinsdag 15 februari een e-mail met motivatie en je cv naar Esther Kentin, coördinator Duurzaamheid, via e.kentin@law.leidenuniv.nl. De gesprekken worden gepland in overleg. Voor meer informatie kun je ook (video)bellen via MS Teams met Esther Kentin.